Ruim 2385 klanten beoordelen ons met een 9.1!

De leukste wooncadeaus shop je hier bij Homestylingshop.nl

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Wanneer u niet tevreden bent met uw bestelling kunt u het binnen 14 dagen aan ons retourneren of in ieder geval binnen 14 dagen contact met ons opnemen om aan te geven dat u uw bestelling wil retourneren. De retourkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Voor een standaard pakket (afmetingen 100 x 50 x 50 cm en niet zwaarder dan 10 kilo) bij PostNL betaalt u momenteel € 6,95. Is het pakket groter dan de standaard afmeting (en zwaarder dan 10 kilo), dan betaalt u € 13,25. Ook kunt u uw bestelling aangetekend versturen, dit omdat u zelf verantwoordelijk bent voor de retourzending ivm vermissing of schade aan de artikelen. Voor een compleet kosten overzicht verwijzen wij u graag naar de website van PostNL. Het kan ook voorkomen dat u woonaccessoires retour wil sturen die buiten de maximale afmetingen van PostNL vallen. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen, dan zorgen wij ervoor dat een transport bedrijf uw bestelling komt afhalen. Ook hierbij zijn de retour verzendkosten voor u zelf. De kosten hiervan zijn afhankelijk van het formaat en gewicht. U mag uiteraard ook uw retourpakket via DHL, UPS, GLS etc. laten versturen. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.

Hoe moet u het product retourneren?
Stuur uw artikelen goed verpakt en indien mogelijk in originele verpakking (incl. alle accessoires behorende bij het artikel) en in nieuw staat verkerend (zonder gebruikerssporen) met het modelformulier voor herroeping op naar het postadres van Homestylingshop.nl

Postadres:
Homestylingshop.nl
Gedempte vaart 6a
9231 AV Surhuisterveen

Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat u deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling retour te sturen.  

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Houd rekening met onderstaande:
Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd. Wij adviseren altijd om een bewijs van retourzenden te vragen bij het desbetreffende punt. Het aankoopbedrag wordt binnen een termijn van 14 dagen teruggestort.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
U ontvangt per e-mail een bevestiging wanneer wij de producten retour hebben ontvangen en de retourzending in behandeling wordt genomen. Na ontvangst van deze e-mail wordt het geld binnen acht werkdagen teruggestort of uw product wordt binnen acht werkdagen retour gestuurd. U kunt via info@homestylingshop.nl of via het modelformulier voor herroeping aangeven of u uw geld retour wil ontvangen, of een ander product wil ontvangen of een tegoedbon wil ontvangen.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, neemt u dan contact op met ons via info@homestylingshop.nl. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen!

Heeft u een retourenbalie?
U kunt uw producten terugbrengen of retourneren bij ons magazijn in Surhuisterveen. Maakt u hiervoor een afspraak via info@homestylingshop.nl.

Klachtenafhandeling

Het kan zijn dat u een klacht heeft over Homestylingshop.nl. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe behandelen wij een klacht?

  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 5 dagen ontvangt u een reactie),
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht,
  • Wij nemen contact met u op om samen tot een oplossing te komen,
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken,
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Hoe kunt u een klacht indienen?
Indien u een klacht heeft over één van onze producten kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw melding ontvangt u een reactie van ons.

U kunt onze klantenservice bereiken via e-mail, telefonisch of per post;

Homestylingshop.nl
Gedempte vaart 6a
9231 AV Surhuisterveen
+31(0)512-365322
info@homestylingshop.nl 

Garantietermijn

Homestylingshop.nl garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Als dat niet zo blijkt te zijn neem dan gerust contact op. Wij zullen de garantie afhandeling met de fabrikant volledig verzorgen. Voor de geleverde producten geldt een garantietermijn van 1 jaar. Deze gelden naast de wettelijke regelgeving omtrent garantie en conformiteit.

Er kan geen sprake zijn van garantie indien;

  • De slijtage als normaal kan worden beschouwd.
  • Er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder reparaties uitgevoerd door andere, dan de door de fabrikant aangewezen, service- of reparatiediensten.
  • Er gebreken zijn ontstaan die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend gebruik of onoordeelkundig gebruik.
  • Er beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.