Veelgestelde vragen
Leveren jullie ook in het buitenland?
Wij leveren ook in het buitenland. In onze webshop kunt je naast Nederland ook kiezen voor levering in België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Zweden. Staat je gewenste land niet in deze lijst? Neem dan contact met ons op voor meer informatie.
Is er de mogelijkheid om te betalen met een acceptgiro?
Wij bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen met Afterpay. De factuur, met betaalspecificaties, wordt per e-mail toegestuurd en dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Het is mogelijk om te betalen met: iDeal, Achteraf betalen met Afterpay, PayPal, PAYin3, Visa, Mastercard, Mistercash, Giropay, Direct Ebanking, Bankoverschrijving, Rembours.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Zodra de bestelling wordt verzonden sturen wij een e-mail met een Track-Trace code, hiermee kan je de status van je bestelling na 20.00 uur volgen via de website van PostNL.
Er zijn wel twee uitzonderingen, namelijk;
- Grote producten zoals meubels worden geleverd door een gespecialiseerde transporteur.
- Producten die door de brievenbus passen worden als brievenbuspost behandeld, je betaalt dan minder verzendkosten, maar het is niet mogelijk de status van de bestelling te volgen.
Kan ik een bestelling dezelfde dag ophalen bij het magazijn?
Als je bij de online bestelling voor de optie 'afhalen' hebt gekozen, dan kun je de bestelling dezelfde dag afhalen in overleg in ons magazijn te Surhuisterveen. Afhalen uitsluitend op afspraak via +31(0)512-365322 of +31(0)6-46482748 of via verkoop@homestylingshop.nl.
Hoe kan ik het orderbedrag overmaken?
Kies in het bestelproces voor "vooraf overmaken", in het scherm worden de betaalspecificaties weergegeven, deze worden ook per de email verstuurd. Let er op dat je bij het overboeken gebruik maakt van de gegevens die in dit scherm en de e-mail worden gegeven.
Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Wanneer je de bestelling hebt geplaatst en betaald, ontvang je hiervan een bevestiging.Zodra de bestelling is ingepakt en verstuurd, sturen wij een e-mail met een Track & Trace code. Met deze code kun je de status van de bestelling volgen.
Hoe lang duurt het voordat jullie mijn betaling ontvangen?
Dit is afhankelijk van de betaalmethode waar je voor kiest. Bij betaling middels iDeal, PayPal of creditcard, ontvangen wij de betaling direct en kunnen wij de bestelling (mits de producten voorradig zijn) binnen 1-3 werkdagen versturen.
Wanneer je kiest voor betaling middels een overboeking en je dit ook meteen in orde maakt, dan kan het 1 a 2 werkdagen langer duren voordat de betaling bij ons binnen is.
achteraf. Wanneer de producten op voorraad zijn, wordt de bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen verstuurd.